logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۵۱۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

مرحله مقدماتی و شهرستانی مسابقات قرآنی بسیج در دهه فجر برگزار می‌شود

مرحله-مقدماتی-و-شهرستانی-مسابقات-قرآنی-بسیج-در-دهه-فجر-برگزار-می‌شود
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی و شهرستانی مسابقات قرآنی بسیج، گفت: این مسابقات در دهه فجر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بسیج در شهرستان های استان زنجان در دهه فجر، اظهار کرد: ثبت نام بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن وعترت(ع) بسیج تا  ۱۰ بهمن ادامه دارد.

 وی ابراز کرد: این مسابقات با هدف ایجاد حرکت قرآنی در میان آحاد جامعه به خصوص تشکل های قرآنی، گروه های قرآنی، خانواده ها و جوانان و نوجوانان و با رویکردی متفاوت از سال های پیشین و در چهار بخش برگزار می‌شود.
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به بخش های چهارگانه مسابقات، تصریح کرد: مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج، مشارکت گروه های سه نفره، مشارکت به صورت خانوادگی و مشارکت به صورت فردی چهار بخش این مسابقات است. 
وی بیان کرد: دستور العمل به نواحی بسیج سراسر استان ارسال شده و ثبت نام بر اساس این دستورالعمل در رشته ها و بخش های گوناگون انجام می شود.
جعفری تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، مقرر شد مرحله شهرستانی مسابقات قرآن بسیج در دهه مبارکه فجر و مرحله استانی نیز اواخر بهمن ماه برگزار می‌شود.
معاون تعلیم و تربیت بسیج استان خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با این مسابقات و دریافت محتوای مورد نیاز میتوانند به کانال صالحین استان زنجان در ایتا به نشانی https://eitaa.com/salehinzn  مراجعه کنند و یا از طریق پایگاهها،حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج اقدام کنند.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹